קונים נוטים לבצע סקר שוק של מוצרים פיזיים באינטרנט לפני שהם קונים אותם בחנויות אמיתיות (לא מקוונות). בגלל זה, היכולת למכור מוצר פיזי באמצעות תוכיות שותפים מוטל בספק.
ישנן שתי סיבות מדוע הסבירות למכירת מוצרים פיזיים באמצעות תוכנית שותפים מוטלת בספק. ראשית, העמלות על מוצרים פיזים בדרך כלל נמוכות יותר. שנית, מוצרים פיזיים הם יותר תחרותיים בשוק הלא מקוון.
יחד עם זאת, אם יש לכם מוצר חם כמו iPhone, iPod ומשחקים ל- PSP ו כותרים חדשים, אתם צריך לשקול לקחת את העמלות הנמוכות כי מוצרים האלה נמכרים כמו לקחת בחשבון עמלות נמוך כי מוצרים אלה נמכרים כמו לחם באינטרנט.
אם יש לכם מוצרים פיזים לשווק, הדרך הטובה ביותר תהיה לעשות זאת דרך של מוצרים בשוק, זה יהיה הכי טוב כדי לקדם אותם דרך Commission Junction, eBay או אמזון. שיווק באתרים אלו הוא גם חשוב אם יש לכם פריט שבקרוב יעלה למדפים.
אין זה מפתיע למצוא מוצרים פיזים חדשים ב-eBay ואמזון כשהם עדיין אינם זמינים על המדפים. מוצרים כאלה יקבלו זינוקים בחיפוש ב-Google עוד לפני שהן הושקו. לכן כדאי להיות בתוך המסגרת הזו כאשר זה קורה.
מה שאתם יכולים לעשות הוא לכתוב סקירות של מוצרים אלה ולקבל CTR גבוה לפני שמשווקים אחרים יוכלו לעלות על עקבותיכם.
זוהי כנראה האסטרטגיה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות בה שימוש כאשר תרצו לשווק מוצרים פיזיים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. זה עלול להיחשב כשיווק גרילה מםפני שאתם קופצים ממוצר אחד למשנהו. כאשר באז של מוצר פיזי מתחיל לרדת, כדאי לזרוק אותו ולמצוא אחד אחר לשווק.
אלה הם גורמים שיכולים לקבוע אם מוצר פיזי יכול להיות להצליח בקידום דרך תוכניות שותפים.
ישנן שתי סיבות מדוע הסבירות למכירת מוצרים פיזיים באמצעות תוכנית שותפים מוטלת בספק. ראשית, העמלות על מוצרים פיזים בדרך כלל נמוכות יותר. שנית, מוצרים פיזיים הם יותר תחרותיים בשוק הלא מקוון.
יחד עם זאת, אם יש לכם מוצר חם כמו iPhone, iPod ומשחקים ל- PSP ו כותרים חדשים, אתם צריך לשקול לקחת את העמלות הנמוכות כי מוצרים האלה נמכרים כמו לקחת בחשבון עמלות נמוך כי מוצרים אלה נמכרים כמו לחם באינטרנט.
אם יש לכם מוצרים פיזים לשווק, הדרך הטובה ביותר תהיה לעשות זאת דרך של מוצרים בשוק, זה יהיה הכי טוב כדי לקדם אותם דרך Commission Junction, eBay או אמזון. שיווק באתרים אלו הוא גם חשוב אם יש לכם פריט שבקרוב יעלה למדפים.
אין זה מפתיע למצוא מוצרים פיזים חדשים ב-eBay ואמזון כשהם עדיין אינם זמינים על המדפים. מוצרים כאלה יקבלו זינוקים בחיפוש ב-Google עוד לפני שהן הושקו. לכן כדאי להיות בתוך המסגרת הזו כאשר זה קורה.
מה שאתם יכולים לעשות הוא לכתוב סקירות של מוצרים אלה ולקבל CTR גבוה לפני שמשווקים אחרים יוכלו לעלות על עקבותיכם.
זוהי כנראה האסטרטגיה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות בה שימוש כאשר תרצו לשווק מוצרים פיזיים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. זה עלול להיחשב כשיווק גרילה מםפני שאתם קופצים ממוצר אחד למשנהו. כאשר באז של מוצר פיזי מתחיל לרדת, כדאי לזרוק אותו ולמצוא אחד אחר לשווק.
אלה הם גורמים שיכולים לקבוע אם מוצר פיזי יכול להיות להצליח בקידום דרך תוכניות שותפים.
בואו ללמוד ולקבל בחינם את כל הכלים להם אתם זקוקים בשביל להתחיל לקדם תוכניות שותפים